Voor 17:00 uur besteld, zelfde dag verzonden. Gratis transport vanaf € 500,-
Winkelwagen

Mini winkelwagentje

0 My Sample Cart

Mini winkelwagentje

Je hebt nog geen samples geselecteerd

Bestellen


Hoe weet ik of een product op voorraad is?

De voorraadstatus van onze producten wordt als volgt weergegeven:

1. In voorraad: bestelling direct leverbaar

2. Product is beperkt beschikbaar: direct leverbaar

3. Nieuwe voorraad onderweg: bestelling binnen 12 tot 16 dagen geleverd

4. Geen voorraad product: levertijd van circa 15 dagen.

De voorraadstatus is indicatief. Ondanks het feit dat wij deze indicatie zo zorgvuldig mogelijk bijhouden kan het incidenteel voorkomen dat deze indicatie afwijkt van de werkelijkheid. Er kunnen nadrukkelijk géén rechten aan worden ontleend. Neem contact met ons op voor eventuele vragen.

Hoe kan ik bestellen bij PouchDirect?

Via onze webshop kun je 24 uur per dag, 7 dagen per week artikelen bekijken, bestellingen plaatsen en inzicht hebben in je eigen administratie (bijvoorbeeld facturen en orderhistorie) via je eigen klantenaccount

Bestelprocedure:

● Bestel de gewenste artikelen door de kleur, de maat en het aantal te selecteren: je ziet vervolgens onder het drop-down menu meteen de prijs, de productspecificaties en de voorraadstatus.

●  Klik vervolgens op 'In winkelwagen'.

●  Je kunt nu kiezen uit 'Verder winkelen' of 'Naar kassa en afrekenen'.

●  Indien je kiest voor afrekenen, controleer dan jouw bestelling en klik op 'Ga door naar afrekenen'.

●  Log in als klant of maak een nieuw klantenaccount aan door de gevraagde gegevens in te vullen.

●  Kies een betaalmethode en plaats je bestelling.

●  Je ontvangt een orderbevestiging / proforma factuur op het door jou opgegeven e-mailadres.

●  Als je betaling is ontvangen, krijgt jouw bestelling de status 'betaald'. Je ontvangt een factuur.

●  Vervolgens wordt jouw bestelling door ons verzendklaar gemaakt en bij onze pakketservice aangeboden.

●  Je ontvangt een e-mail met het leveringsnummer en de Track&Trace code van jouw zending.

 

Op al onze leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Het plaatsen van een bestelling betekent dat je deze voorwaarden hebt gelezen, begrijpt en zonder enig voorbehoud aanvaardt. De volledige versie van deze voorwaarden kun je hier downloaden, bekijken of afdrukken: download the full copy in PDF (NL).

Alle prijzen in de PouchDirect webshop zijn in euro's, exclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Bestellingen die voor 20.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden nog diezelfde dag verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).

Problemen met bestellen? Neem dan even contact met ons op. Wij helpen je graag.

Wat is de minimale afname van stazakken uit het standaardassortiment?

De minimale afname van stazakken uit ons standaardassortiment is 100 items. Blokbodemzakken worden per doos verkocht (500 of 1000 items per doos, afhankelijk van de grootte van de zak).

Wat is de minimale afname van op maat gemaakte, bedrukte stazakken?

1) Digitale bedrukking

Minimale bestelhoeveelheid 10.000 stuks per maat.
Je kunt meerdere ontwerpen per maat bestellen (b.v. 5.000 + 3.000 + 2.000).

2) Rotogravure printing (cylinder)

Minimale bestelhoeveelheid 10.000 stuks per ontwerp, afhankelijk van de maat en het type zak (b.v. stazakken 10.000, blokbodemzakjes 25.000 stuks) en art work / materiaal specificaties. Meer informatie over bedrukte stazakken vind je op onze website.

Kan ik ook eerst wat samples van de stazakken krijgen?

Wij sturen je graag enkele samples toe! Voor je overgaat tot een bestelling, wil je uiteraard zeker weten of je de juiste zak hebt gekozen voor jouw product. Vul het sample aanvraagformulier in en wij zullen je zo snel mogelijk de samples sturen. Omdat wij wekelijks tientallen aanvragen voor gratis samples ontvangen, sturen wij maximaal 6 samples per verzoek/per klant.

Zijn jullie stazakken food grade?

Ja! Onze stazakken worden vervaardigd van BPA-vrij (Bisphenol-A vrij) materiaal en zijn uitstekend geschikt voor het verpakken van voedingsmiddelen binnen de regels en veiligheidsnormen van de EU levensmiddelen (EG 1935/2004 en EG 2002/72 en EG 10/2011). Wij hebben inmiddels dan ook vele tevreden klanten in heel Europa.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed door is gekomen?

Bij je bestelling in onze webwinkel heb je een e-mailadres opgegeven. Je ontvangt op dit e-mailadres drie e-mails met informatie over de status van je bestelling:

1. In het eerste bericht, de proforma factuur met jouw bestelnummer, wordt de ontvangst van je bestelling bevestigd met een overzicht van jouw gegevens en de bestelde producten.

2. Het tweede bericht, de factuur, ontvangt je wanneer de betaling is ontvangen. Jouw bestelling krijgt de status ‘betaald’.

3. De derde e-mail, met het leveringsnummer, ontvang je wanneer de artikelen worden verzonden. In deze e-mail staat ook de Track&Trace code van jouw zending.

Hoe kan ik meer dan 2500 stazakken bestellen?

Indien je meer dan 2500 stazakken wilt bestellen, neem dan contact met ons op.  Wij maken graag geheel vrijblijvend een offerte op maat (Staffels: 5000, 10.000, 25.000, 50.000, 100.000 of meer).

Hoe maak ik een klantenaccount aan?

Je kunt bij ons op twee manieren een persoonlijk klantenaccount aanmaken. Dit kan tijdens het bestelproces van een nieuwe bestelling, maar je kunt ook een account aanmaken zonder dat er direct een bestelling geplaatst wordt.

1. Indien je tijdens het bestelproces een nieuwe klantenaccount wilt aanmaken, dien je slechts de dan aangegeven stappen te doorlopen.

2. Kies je ervoor om een klantenaccount aan te maken zonder dat er een bestelling wordt geplaatst dan kan dit door bovenin de pagina op "Inloggen" te klikken. Je kunt hier de optie "Account aanmaken" selecteren en in het vervolgscherm jouw persoonlijke gegevens invullen. Klik tenslotte op ‘Verzend’. Na de aanmelding ontvang je per email een bevestiging van de succesvolle aanmelding, waarna jouw klantenaccount direct actief is.

Mochten er problemen ontstaan tijdens het aanmaken van een nieuwe klantenaccount, of wil je hierbij geholpen worden, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Welke voordelen heb ik bij het aanmaken van een klantenaccount?

Het aanmaken van een klantenaccount biedt naast tal van voordelen een optimaal bestelgemak en up-to-date informatie over de status van je bestelling.

Orderstatus: Indien je een bestelling bij ons hebt openstaan dan kan de status hiervan bekeken worden zodra je bent ingelogd op jouw klantenaccount.

Uitgebreide verzendopties: Op jouw klantenaccount kun je een persoonlijk adresboek aanmaken zodat je jouw bestellingen op elk gewenst adres kunt laten bezorgen.

Bestelhistorie: Alle historische gegevens worden op je klantenaccount bewaard zodat bestellingen uit het verleden gemakkelijk kunnen worden opgevraagd.

Alle gegevens van jouw klantenaccount kun je te allen tijde, zonder toestemming zelf wijzigen. Ook kan je klantenaccount verwijderd worden; jouw gegevens worden dan volledig uit ons systeem gewist.

Waarom zou ik juist bij PouchDirect bestellen?

Wij zijn jouw flexibele partner in alle soorten zakken en verpakkingen, met of zonder eigen ontwerp. We leveren snel, hebben concurrerende prijzen, een geweldige klantenservice en vele duizenden tevreden klanten over de hele wereld.

Privacy Policy

PouchDirect respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken jouw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. PouchDirect zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van je bestelling. Zie ook ons privacybeleid