0031 (0)85 486 5240
Pouch Direct®
Internationaal leverancier van hoogwaardige hersluitbare stazakken, koffiezakken, zakken met schenktuit en vele variaties bedrukte zakken voor de food en non-food industrie.
9,3

Levering

 

1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij versturen de bestelling nog dezelfde dag mits u vóór 20.00 uur heeft besteld en betaald. Een snelle betalingsmethode, zoals Paypal, Creditcard of spoedoverboeking zorgt ervoor dat wij uw bestelling direct in behandeling kunnen nemen. Bij betaling middels overboeking duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Als uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail met uw leveringsnummer en Track & Trace informatie. Heeft u uw bestelling voor of op een bepaalde dag nodig, dan kunt u altijd even contact met ons opnemen over de specifieke leveringsdag.

 

2. Wat is de levertijd van de goederen?

Binnen Europa heeft u de bestelling indien voorradig binnen 1-3 werkdagen in huis mits u voor 20.00 uur heeft besteld en betaald. Indien het bestelde product niet op voorraad is, ontvangt u de goederen binnen 12 tot 16 dagen. Op maat gemaakte, bedrukte zakken hebben na ontvangst van de bestelling, goedkeuring artwork en betaling een levertijd van ongeveer 6-12 weken.

De levertijden zijn indicatief. Ondanks het feit dat wij deze indicatie zo zorgvuldig mogelijk bijhouden kan het incidenteel voorkomen dat deze indicatie afwijkt van de werkelijkheid. Er kunnen nadrukkelijk géén rechten aan worden ontleend. Mocht er door omstandigheden een andere levertijd van toepassing zijn dan wordt u hierover automatisch bericht.

 

3. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Producten die op voorraad zijn worden alvast verstuurd. De gangbare levertijd van artikelen met voorraadindicatie 'op voorraad' is 1 tot 3 werkdagen. Producten die op back-order staan worden doorgaans binnen 12 tot 16 dagen, na ontvangst van betaling, op onze kosten bij u afgeleverd.

 

4. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bezorgkosten per bestelling:

€6,95           NLD

€9,95           BEL, DEU, FRA, LUX, AUT

€19,95         CHE, DNK, ESP, EST, FIN, GBR, ITA, LIE, SWE

€29,95         CZE, HRV, HUN, IRL, LVA, NOR, POL, SVK, SVN

€39,95         GRC, ISL, PRT

De verzendkosten worden automatisch toegevoegd tijdens de check out. 
Bestelt u meer dan 1000 stazakken? Dan bezorgen wij uw pakket helemaal gratis

 

5. Hoe kan ik de status van mijn levering volgen?

  • Nadat wij de bestelling hebben aangeleverd bij onze transporteur, ontvangt u een bevestiging per e-mail. In deze e-mail staat het leveringsnummer van uw bestelling en een hyperlink naar de bijbehorende Track & Trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen van de verzending tot en met de levering. U kunt de status van uw bestelling en de Track&Trace code ook altijd terugvinden in uw persoonlijke klantenaccount op onze website. NB Er kan een aantal uur tussen zitten voordat uw pakket online is ingecheckt.
  •  

  • Daarnaast informeren wij onze klanten in Nederland de dag voor de bezorging via een e-mail van DPD Predict wanneer de goederen bezorgd gaan worden. Indien dit moment niet schikt, dan kunt u zelf via www.mijndpdpakket.nl een andere bezorgdatum kiezen en eventueel aanpassingen in het afleveradres doorvoeren (Let op: adreswijzigingen zijn alleen mogelijk zolang uw pakket nog niet in hun sorteerproces zit).
  •  

  • Op de bezorgdag zelf wordt de ontvanger door DPD geinformeerd over het tijdvak waarbinnen de bezorging zal plaatsvinden (NB Dit betreft een tijdsindicatie waar geen rechten aan ontleend kunnen worden).
  •  

  • Bent u op het moment van bezorging toch niet aanwezig? Dan wordt het pakket bij de dichtsbijzijnde Pickup parcelshop bezorgd. Met 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij u in de buurt. U ontvangt hiervan automatisch bericht. Het pakket blijft vervolgens 5 dagen bij de parcelshop liggen om afgehaald te worden.
  •  

  • Indien het pakket niet afgeleverd kan worden vanwege een fout in de adressering, dan gaat het terug naar het DPD-depot en zullen wij contact met u opnemen. PouchDirect kan in dit geval niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele leveringsvertragingen.
  •  

    6. Moet ik tekenen voor ontvangst?

    Ja, bij de levering van pakketten wordt altijd een handtekening voor ontvangst gevraagd (als afleverbewijs).

     

    7. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet aanwezig ben op het moment van aflevering?

    Bent u op het moment van bezorging niet aanwezig? Dan wordt het pakket bij de dichtsbijzijnde DPD Parchelshop bezorgd. Met 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd een bij u in de buurt. U ontvangt hiervan automatisch bericht. Het pakket blijft vervolgens 5 dagen bij de parcelshop liggen om afgehaald te worden. 


    8. Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

    Op alle leveringen van goederen en diensten van Reclosable Packaging B.V. (PouchDirect) zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Het plaatsen van een bestelling betekent dat u deze voorwaarden heeft gelezen, begrijpt en dat u akkoord gaat met deze voorwaarden. De volledige versie van deze voorwaarden kunt u hier downloaden, bekijken of afdrukken: download the full copy in PDF (NL).

    Reclosable Packaging B.V. (PouchDirect) staat bij de Kamer van Koophandel te Amersfoort geregistreerd onder nummer 08133630.

     

    9. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

    Ja dat kan. Tijdens het afronden van uw online bestelling kunt u aangeven dat het bezorgadres afwijkend is van het factuuradres. 

     

    10. Ik heb verkeerde producten ontvangen

    Controleer altijd of het artikel dat u heeft ontvangen hetzelfde is dat u besteld heeft. 
    Mocht u per ongeluk een ander product hebben ontvangen, neemt u dan even contact met ons op. Elders op onze website vindt u ook meer informatie over het retourneren van producten

     

    11. Waar kan ik terecht met vragen over de levering?

    Voor vragen kunt u contact met ons opnemen per e-mail info@pouchdirect.nl, via het contactformulier of door te bellen met  0031 (0)85 486 5240.

 
web-monitoring-ok

Moment...