0031 (0)85 486 5240
Pouch Direct®
Internationaal leverancier van hoogwaardige hersluitbare stazakken, koffiezakken, zakken met schenktuit en vele variaties bedrukte zakken voor de food en non-food industrie.
4,7

Levering

 1. Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wij versturen de bestelling nog dezelfde dag mits je vóór 17.00 uur hebt besteld en betaald. Een snelle betalingsmethode, zoals Paypal, Creditcard of spoedoverboeking zorgt ervoor dat wij jullie bestelling direct in behandeling kunnen nemen. Bij betaling middels overboeking duurt het 1 tot 2 werkdagen voordat de betaling is verwerkt. Als de bestelling is verstuurd, ontvang je een e-mail met het leveringsnummer en Track & Trace informatie. Heb je de bestelling voor of op een bepaalde dag nodig, dan kun je altijd even contact met ons opnemen over de specifieke leveringsdag.

 

2. Wat is de levertijd van de goederen?

Binnen Europa heb je de bestelling indien voorradig binnen 1-3 werkdagen in huis mits je voor 17.00 uur hebt besteld en betaald. Indien het bestelde product niet op voorraad is, ontvang je de goederen binnen 12 tot 16 dagen. Op maat gemaakte, bedrukte zakken hebben na ontvangst van de bestelling, goedkeuring artwork en betaling een levertijd van ongeveer 6-12 weken.

De levertijden zijn indicatief. Ondanks het feit dat wij deze indicatie zo zorgvuldig mogelijk bijhouden kan het incidenteel voorkomen dat deze indicatie afwijkt van de werkelijkheid. Er kunnen nadrukkelijk géén rechten aan worden ontleend. Mocht er door omstandigheden een andere levertijd van toepassing zijn, dan word je hierover automatisch van op de hoogte gehouden.

 

3. Levering buiten de EU; Zwitserland / Noorwegen / IJsland

Voor leveringen buiten de EU zijn we verplicht om een exportfactuur (aangepast document) toe te voegen vanwege de importbepalingen in deze landen.

Alle bestellingen (orderbedrag van minder dan € 1.000,-) die op werkdagen vóór 17.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden dezelfde dag verstuurd.
Bestellingen geplaatst en betaald op werkdagen na 17.00 uur (orderbedrag boven € 1.000,-), worden de volgende werkdag verzonden.

Vertragingen kunnen optreden als jullie pakket willekeurig voor inspectie wordt geselecteerd door de Douane of het Agentschap van één van bovengenoemde landen.
De inspectie is strenger voor bestellingen van meer dan € 1.000,-. We hebben geen controle over het proces in deze landen als het gaat om de levering en invoer
van jullie bestelling/pakket. We werken nauw met onze vervoerders samen zodat bestellingen zo min mogelijk vertraging oplopen.
Als er leveringsproblemen zijn, dan kun je ons voor assistentie bellen op 0031 (0) 85 486 5240.

 

4. Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Producten die op voorraad zijn worden alvast verstuurd. De gangbare levertijd van artikelen met voorraadindicatie 'op voorraad' is 1 tot 3 werkdagen. Producten die op back-order staan worden doorgaans binnen 12 tot 16 dagen, na ontvangst van betaling, op onze kosten bij jullie afgeleverd.

 

5. Hoe hoog zijn de verzendkosten?

Bezorgkosten per bestelling:

€6,95           NLD

€9,95           BEL, DEU, FRA, LUX, AUT

€19,95         CHE, DNK, ESP, EST, FIN, GBR, ITA, LIE, SWE

€29,95         CZE, HRV, HUN, IRL, LVA, NOR, POL, SVK, SVN

€39,95         GRC, ISL, PRT

De verzendkosten worden automatisch toegevoegd tijdens de check out. 
Bestel je meer dan 1000 stazakken? Dan bezorgen wij jullie pakket helemaal gratis

 

6. Hoe kan ik de status van mijn levering volgen?

    • Nadat wij de bestelling hebben aangeleverd bij onze transporteur, ontvang je een bevestiging per e-mail. In deze e-mail staat het leveringsnummer van de bestelling en een hyperlink naar de bijbehorende Track & Trace code waarmee je de bestelling kunt volgen van de verzending tot en met de levering. Je kunt de status van de bestelling en de Track&Trace code ook altijd terugvinden in je persoonlijke klantenaccount op onze website. NB Er kan een aantal uur tussen zitten voordat jullie pakket online is ingecheckt.

 

    • Daarnaast informeren wij onze klanten in Nederland de dag voor de bezorging via een e-mail van DPD Predict wanneer de goederen bezorgd gaan worden. Indien dit moment niet schikt, dan kun je zelf via www.mijndpdpakket.nl een andere bezorgdatum kiezen en eventueel aanpassingen in het afleveradres doorvoeren (Let op: adreswijzigingen zijn alleen mogelijk zolang het pakket nog niet in hun sorteerproces zit).

 

    • Op de bezorgdag zelf wordt de ontvanger door DPD geinformeerd over het tijdvak waarbinnen de bezorging zal plaatsvinden (NB Dit betreft een tijdsindicatie waar geen rechten aan ontleend kunnen worden).

 

    • Ben je op het moment van bezorging toch niet aanwezig? Dan wordt het pakket bij de dichtsbijzijnde Pickup parcelshop bezorgd. Met 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd één bij jou in de buurt. Je ontvangt hiervan automatisch bericht. Het pakket blijft vervolgens 5 dagen bij de parcelshop liggen om afgehaald te worden.

 

    • Indien het pakket niet afgeleverd kan worden vanwege een fout in de adressering, dan gaat het terug naar het DPD-depot en zullen wij contact met je opnemen. PouchDirect kan in dit geval niet verantwoordelijk gesteld worden voor eventuele leveringsvertragingen.

 

7. Moet ik tekenen voor ontvangst?

Ja, bij de levering van pakketten wordt altijd een handtekening voor ontvangst gevraagd (als afleverbewijs).

 

8. Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet aanwezig ben op het moment van aflevering?

Ben je op het moment van bezorging niet aanwezig? Dan wordt het pakket bij de dichtsbijzijnde DPD Parchelshop bezorgd. Met 1500 Pickup parcelshops in de Benelux, is er altijd één bij jou in de buurt. Je ontvangt hiervan automatisch bericht. Het pakket blijft vervolgens 5 dagen bij de parcelshop liggen om afgehaald te worden. 

 

9. Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

Op alle leveringen van goederen en diensten van Reclosable Packaging B.V. (PouchDirect) zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Het plaatsen van een bestelling betekent dat je deze voorwaarden hebt gelezen, begrijpt en dat je akkoord gaat met deze voorwaarden. De volledige versie van deze voorwaarden kun je hier downloaden, bekijken of afdrukken: download the full copy in PDF (NL).

Reclosable Packaging B.V. (PouchDirect) staat bij de Kamer van Koophandel te Amersfoort geregistreerd onder nummer 08133630.

 

10. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Ja dat kan. Tijdens het afronden van een online bestelling kun je aangeven dat het bezorgadres afwijkend is van het factuuradres. 

 

11. Ik heb verkeerde producten ontvangen

Controleer altijd of het artikel dat jullie hebben ontvangen hetzelfde is dat je besteld hebt. 
Mocht je per ongeluk een ander product hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op. Elders op onze website vind je meer informatie over het retourneren van producten

 

12. Waar kan ik terecht met vragen over de levering?

Je kunt contact opnemen met de lokale DPD voor meer informatie.
DPD Nederland: 0900-3734663
DPD België: 070/222 222 

Kom je er niet uit? Voor vragen kun je contact met ons opnemen per e-mail info@pouchdirect.nl, via het contactformulier of door te bellen met  0031 (0)85 486 5240.

web-monitoring-ok

Moment...