0031 (0)85 486 5240
Pouch Direct®
Internationaal leverancier van hoogwaardige hersluitbare stazakken, koffiezakken, zakken met schenktuit en vele variaties bedrukte zakken voor de food en non-food industrie.
9,2

Bestellen

 

1. Hoe weet ik of een product op voorraad is?

De voorraadstatus van onze producten wordt als volgt weergegeven:

1. In voorraad: bestelling direct leverbaar

2. Product is beperkt beschikbaar: direct leverbaar

3. Nieuwe voorraad onderweg: bestelling binnen 12 tot 16 dagen geleverd

De voorraadstatus is indicatief. Ondanks het feit dat wij deze indicatie zo zorgvuldig mogelijk bijhouden kan het incidenteel voorkomen dat deze indicatie afwijkt van de werkelijkheid. Er kunnen nadrukkelijk géén rechten aan worden ontleend. Neem contact met ons op voor eventuele vragen.

 

2. Zijn jullie stazakken food grade?

Ja! Onze stazakken worden vervaardigd van BPA-vrij (Bisphenol-A vrij) materiaal en zijn uitstekend geschikt voor het verpakken van voedingsmiddelen binnen de regels en veiligheidsnormen van de EU levensmiddelen (EG 1935/2004 en EG 2002/72 en EG 10/2011). Wij hebben inmiddels dan ook vele tevreden klanten in heel Europa.

 

3. Wat is de minimale afname van stazakken uit het standaardassortiment?

De minimale afname van stazakken uit ons standaardassortiment is 100 items. Blokbodemzakken worden per doos verkocht (500 of 1000 items per doos, afhankelijk van de grootte van de zak).

 

4.Wat is de minimale afname van op maat gemaakte, bedrukte stazakken?

Op maat gemaakte, bedrukte stazakken zijn leverbaar vanaf 10.000 stuks per ontwerp, afhankelijk van de maat en het type zak (bv. MOQ stazakken 10.000/15.000, flat bottom zakken 15.000, zakken met schenktuit / spouted pouches 30.000, blokbodemzakjes 50.000 stuks). NB Hoe kleiner de stazak, hoe hoger de minimale afname.

 

5.Kan ik ook eerst wat samples van de stazakken krijgen?

Wij sturen u graag enkele samples toe! Voor u overgaat tot een bestelling, wilt u uiteraard zeker weten of u de juiste zak hebt gekozen voor uw product. Vul het sample aanvraagformulier in en wij zullen u zo snel mogelijk de samples sturen. Omdat wij wekelijks tientallen aanvragen voor gratis samples ontvangen, sturen wij maximaal 6 samples per verzoek/per klant.


6. Hoe kan ik bestellen bij PouchDirect? 

Via onze webshop kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week artikelen bekijken, bestellingen plaatsen en inzicht hebben in uw eigen administratie (bijvoorbeeld facturen en orderhistorie) via uw eigen klantenaccount.

Bestelprocedure:

● Bestel de gewenste artikelen door de kleur, de maat en het aantal te selecteren: u ziet vervolgens onder het drop-down menu meteen de prijs, de productspecificaties en de voorraadstatus.

●  Klik vervolgens op 'In winkelwagen'.

●  U kunt nu kiezen uit 'Verder winkelen' of 'Naar kassa en afrekenen'.

●  Indien u kiest voor afrekenen, controleer dan uw bestelling en klik op 'Ga door naar afrekenen'.

●  Log in als klant of maak een nieuw klantenaccount aan door de gevraagde gegevens in te vullen.

●  Kies een betaalmethode en plaats uw bestelling.

●  U ontvangt een orderbevestiging / proforma factuur op het door u opgegeven e-mailadres.

●  Als uw betaling ontvangen is, krijgt uw bestelling de status 'betaald'. U ontvangt een factuur.

●  Vervolgens wordt uw bestelling door ons verzendklaar gemaakt en bij onze pakketservice aangeboden.

●  U ontvangt een e-mail met het leveringsnummer en de Track&Trace code van uw zending.

 

Op al onze leveringen zijn de Algemene Voorwaarden van toepassing. Het plaatsen van een bestelling betekent dat u deze voorwaarden heeft gelezen, begrijpt en zonder enig voorbehoud aanvaardt. De volledige versie van deze voorwaarden kunt u hier downloaden, bekijken of afdrukken: download the full copy in PDF (NL).

Alle prijzen in de PouchDirect webshop zijn in euro's, exclusief BTW en exclusief verzendkosten.

Bestellingen die voor 20.00 uur geplaatst en betaald zijn, worden nog diezelfde dag verwerkt en verstuurd (mits op voorraad).

Problemen met bestellen? Neem dan even contact met ons op. Wij helpen u graag.

 

7. Hoe weet ik of mijn bestelling goed door is gekomen?

Bij uw bestelling in onze webwinkel heeft u een e-mailadres opgegeven. U ontvangt op dit e-mailadres drie e-mails met informatie over de status van uw bestelling:

1. In het eerste bericht, de proforma factuur met uw bestelnummer, wordt de ontvangst van uw bestelling bevestigd met een overzicht van uw gegevens en de bestelde producten.

2. Het tweede bericht, de factuur, ontvangt u wanneer de betaling is ontvangen. Uw bestelling krijgt de status ‘betaald’.

3. De derde e-mail, met het leveringsnummer, ontvangt u wanneer de artikelen worden verzonden. In deze e-mail staat ook de Track&Trace code van uw zending.

 

8. Hoe kan ik meer dan 1000 stazakken bestellen?

Indien u meer dan 1000 stazakken wilt bestellen, neemt u dan contact met ons op. Wij maken graag geheel vrijblijvend een offerte op maat voor u (Staffels: 1000, 5000, 10.000, 25.000, 50.000, 100.000 of meer).

 

9. Hoe maak ik een klantenaccount aan?

U kunt bij ons op twee manieren een persoonlijk klantenaccount aanmaken. Dit kan tijdens het bestelproces van een nieuwe bestelling, maar u kunt ook een account aanmaken zonder dat er direct een bestelling geplaatst wordt.

1. Indien u tijdens het bestelproces een nieuwe klantenaccount wilt aanmaken, dient u slechts de dan aangegeven stappen  te doorlopen.

2. Kiest u ervoor om een klantenaccount aan te maken zonder dat er een bestelling wordt geplaatst dan kan dit door bovenin de pagina op "Inloggen" te klikken. U kunt hier de optie "Account aanmaken" selecteren en in het vervolgscherm uw persoonlijke gegevens invullen. Klik tenslotte op ‘Verzend’. Na de aanmelding ontvangt u per email een bevestiging van de succesvolle aanmelding, waarna uw klantenaccount direct actief is.

Mochten er problemen ontstaan tijdens het aanmaken van een nieuwe klantenaccount, of wilt u hierbij geholpen worden, dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

 

10. Welke voordelen heb ik bij het aanmaken van een klantenaccount?

Het aanmaken van een klantenaccount biedt naast tal van voordelen een optimaal bestelgemak en up-to-date informatie over de status van uw bestelling.

Orderstatus: Indien u een bestelling bij ons heeft openstaan dan kan de status hiervan bekeken worden zodra u bent ingelogd op uw klantenaccount.

Uitgebreide verzendopties: Op uw klantenaccount kunt u een persoonlijk adresboek aanmaken zodat u bestellingen op elk gewenst adres kunt laten bezorgen.

Bestelhistorie: Alle historische gegevens worden op uw klantenaccount bewaard zodat bestellingen uit het verleden gemakkelijk kunnen worden opgevraagd.

Alle gegevens van uw klantenaccount kunnen te allen tijde zonder toestemming door u zelf gewijzigd worden. Ook kan uw klantenaccount verwijderd worden; uw gegevens worden dan volledig uit ons systeem gewist.

 

11. Waarom zou ik juist bij PouchDirect bestellen?

Wij zijn uw flexibele partner in alle soorten zakken en verpakkingen, met of zonder eigen ontwerp. We leveren snel, hebben concurrerende prijzen, een geweldige klantenservice en vele honderden tevreden klanten over de hele wereld.

 

12. Privacy Policy

PouchDirect respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. PouchDirect zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling. Zie ook ons privacybeleid.

 
web-monitoring-ok

Moment...